דרמה: ביהדות התורה נשקלת הטלת ווטו על ש"ס

מוטי הלפרין 4 Comment on דרמה: ביהדות התורה נשקלת הטלת ווטו על ש"ס

פרסום ראשון: בשל התעקשות ש"ס להשאיר נציג שמקורב לכרמל שאמה הכהן, ברמת גן, בביתו של מרן הגר"י זילברשטיין מוסרים כי בימים אלו נשקלת אפשרות להטיל וטו על כל שיתוף פעולה של יהדות התורה עם ש"ס ברחבי הארץ

צילום: שוקי לרר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה ברמת גן: לאחר הקמת מפלגת 'רמת גן באמונה' בנשיאות מרן הגר"י זילברשטיין שליט"א, מפלגה שהוקמה בכדי להילחם על קדושת השבת בעיר, פועל מרן כדי להפסיק את תמיכת מפלגת ש"ס בכרמל שאמה הכהן, ראש העיר המכהן, שמבחינת הרב הרחיב משמעותית את חילולי השבת ברמת גן בקדנציה האחרונה. בעקבות כך, בביתו של מרן הרב זילברשטיין מוסרים לנו היום (שני) כי נשקלת אפשרות להטיל וטו כללי על ש"ס בכל רחבי הארץ.

מביתו של מרן נמסר כי בימים אלו הרב עומד בקשר רציף עם כ"ק מרן האדמו"ר מגור שליט"א, ונשקלת אפשרות להטיל ב'דגל התורה' וב'אגודת ישראל' וטו על כל שיתוף פעולה אפשרי עם מפלגת ש"ס בשאר הרשויות המקומיות, עקב התעקשותם להשאיר בעיר רמת גן נציג הנחשב איש אמונו של ראש העיר המכהן, אשר כאמור מבחינת הרב קידם חילולי שבת בפרהסיה, תוך רמיסת קדושת השבת בעיר.

עוד נמסר לנו מביתו של מרן, כי הרב זילברשטיין רואה את ההצבעה למפלגת ש"ס המקומית כהצבעה לכרמל שאמה למועצת העיר, וכי "הדבר אינו יכול לעבור בשתיקה". במידה ואכן ש"ס תתעקש להשאיר את הנציג, והרב יקדם הטלת וטו – המהלך יהיה דרמטי במיוחד, מהלך שעלול להשפיע על כל הארץ כאשר בש"ס עדיין מנסים לקדם שיתופי פעולה עם 'דגל התורה' במספר ערים.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    פשוט לא יאומן איך ש"ס מרשה לעצמה לשתף פעולה עם ראש עירית רמת גן

  2. 3

    האיש אחד יחטא ועל כל העדה תקצוף??!!

    1. משפט לא במקומו.
      יש כאן מערכת של ש"ס מלמעלה ששולחת נציגים ברחבי הארץ, ומבקשים מהם להחליף את נציג ברמת גן שהוא כפוף לר"ע רמת גן שלוחם בשבת.
      על כבוד השבת לא נחשה.
      אם המפלגה או מישהו מחבריה ברחבי הארץ רוצה שישתפו עימו פעולה שיתנער מהנציג הזה ברמת גן.

    2. מדובר במפלגה שהיו"ר שלה שולט על כל הנציגים והתפקידים ,
      אז על מה אתה מתפלא ??!!